You see?

  2012-01-10 / 16:39:05 / Allmänt /
Okey nu ska det vara ändrat lite på bloggen vet själv faktiskt inte hur det ser ut eftersom ja inte kan se headern för det e något fel. Även andra har sagt att dom har detta problemet, men det finns även andra som inte har det. Men jag försöker fixa det så snabbt som möjligt.. Eller rättare sagt Emma som har fixat allt på bloggen faktiskt! Jag fattar inget av dom där konstiga kodmallarna och skit! Men hon är grym :D
Det blir inte att dra och kolla på träningen...
1. Folk där är sjuka och jag får inte umgås med sjukt folk när jag har opererats!
2. Känner verkligen inte för det eftersom mitt humör är nere i botten!
3. Skulle ändå kommer försent nu xD
Aja.. Ska nog sätta på undebara sex and the city 2! och får se om jag träffar någon, har verkligen lust att göra något och inte sitta hemma just nu! Ångrar att jag inte träffa min Bea innan idag :((
Och en till liten sak. Jag äääälskar och se att ni kommenterar! Så jävla glad bir jag! Det får mig att vilja skriva ännu mer ^^ Jag har hur mycket tid som helst nu när jag bara ligger hemma men nu ska ju också ha tid och hänga med! Haha! Ge mig gärna några tips om vad jag kan skriva om? Mer privat? Mindre privat? Just tell me! Pussi :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious