You like pigs?

  2012-01-10 / 13:38:58 / Allmänt /
En liten tanke... Oftast när du ser på high school filmer så finns det dom där snygga tjejerna som alla killar vill ha, right? Men en tanke slog mig...varför e dom typ alltid blondiner? I alla fall "ledaren" av dom här tjejerna är ofta blondin! Jag har inget emot blondiner men jag väntar fortfarande på svaret varför alla killar tycker blondiner är så sexiga... Kommer aldrig få den troligtvis!
En annan tanke är med att alla dom "populära" tjejerna som typ finns på facebook dom ser ut som grisar. Alltså först tyckte jag inte det va konstigt att alla killar kommenterade typ "sexig" "så jävla het" osv. för jag tyckte med att dom såg bra ut! Men när jag verkligen kollar på deras ansikte så ser dom ut som grisar!!! Typ runt ansikte och en uppåtsvängd näsa så dom ser ut att dom har ett tryne.
Vet inte hur man ska ta det. Att killar gillar tjejer som ser ut som grisar i ansiktet eller att dom bara inte kollar på ansiktet...Hmm....
Dagens "vackra" outfit! I <3 teneriffa tröja och mjukis :*


Anonym

Killar gillar blondiner.

Män gillar brunetter.

2012-01-10 @ 13:42:43
Anonym

^ true story

2012-01-10 @ 14:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious