What is wrong with you??

  2012-01-11 / 18:06:40 / Allmänt /
Faaan va kallt det är ute! höll på att halka flera gånger påvägen hem. Aja... Är hemma oskadd i alla fall!!
Men fan vad konstigt folk det va på stan! Jag stod och vänta på en buss och undertiden så ställer sig en kvinna jämte mig på sidan och börja stirra... jag tänkte att hon stod och titta på något annat, men när jag märkte att det va mig hon stirra på kolla jag på henne och då fick hon förbi mig som inget hade hänt...???....
Sen står det en kille i busskuren och typ pratar med allt och alla, jag hade turen och slapp prata med honom, men sen kommer en kille från skolan in ( som ser jävligt bra ut också ) och ställer sig farligt nära denna prata på killen och såklart börjar han snacka. Snyggingen försöker verka ointresserad men faktiskt verka va ovanligt snäll mot honom. Hade ju inte jag vart!! Och medans prata på killen och snyggingen inte pratar så har som tittar krig om mig!!! Båda två verkade typ försöka få mitt intresse xD Försökte verka ointresserad.. Men han ser bra ut, så hoppas han läser detta! hahaha!
Dagens outfit!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious