Tråkigt..Plugga?Okej!

  2012-01-10 / 22:05:29 / Allmänt /
Detta är nog första och sista gången jag säger detta.. Men jag pluggade nyss...FRIVILLIGT! Eller aa... en kompis föreslog att jag skulle plugga när jag sa att jag hade tråkigt så då kom jag på att jag har en historia uppgift som ska vara inne v.3 eller något sånt. Så tänkte att det är lika bra att göra den. Handlar om Columbus och tidigmoderntid.. Blö... Men känner att jag faktiskt om igång ganska bra!
Nu hade jag tänkt sova lite tidigare. Har somnar runt 2-3 några kvällar nu så kan vara bra med lite skönhetssömn. Tihi!
Tycker om den nya bloggdesignen med! Tack Emma! Denna känns ganska stilren och fräsh! ;)
Funderar på om jag verkligen ska ha en header bild så fall denna... Vad tycker ni gullungar??
Eller är den tråkig?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious