To my dream boy!

  2012-01-11 / 22:37:32 / Allmänt /
Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Du är det finaste jag har sett. Jag kämpar för dig bara så du vet. Har gjort det sen första gången jag såg dig. Vet att du med kommer ihåg den dagen.. Haha! Gjorde bort mig ganska totalt! Och nu är vi här idag. Tre och ett halv år senare typ. Jag hoppas fortfarande jag en dag kan kalla mig för din. Och att du presenterar mig som din tjej. Vet att det kanske aldrig kommer hända. För man får aldrig sin dream boy.. Right?
Jag har fällt så många tårar för dig, men jag har lett lika många gånger tack vare dig. Och jag bryr mig inte hur mycket du sårar mig. Jag vill inte lämna dig. Att bara vara din vän räcker för mig!
Att du den dagen äntligen svara mig igen.. Gud vilken lättnad! Jag börja gråta, det rann floder. Inte för jag vad ledsen, utan av lättnad och glädje. DU är det vackraste jag vet. Du får mig att le genom bara att skriva hej. Du får mig glad när jag är ledsen genom att bara säga gumman. Jag kämpar. Även fast jag aldrig kommer få dig lever jag på hoppet. Det funkar. Men gubben, om vi aldrig blir mer än vänner. Lova mig att aldrig lämna min sida. Lova att finnas för mig som jag alltid kommer finnas för dig! För jag kan helt ärligt säga att jag älskar dig my dreamboy! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious