Till alla som e vakna!

  2012-01-10 / 01:33:58 / Allmänt /
Vet inte vad jag gör uppe... Helt seriöst... Hoppas kanske att någon rolig filur kommer in på facebook och skriver. Bara jag själv som inser att detta inte kommer hända!
Men det är väll mysigt att sitta här och spela sims på mobilen och sitta vid facebook och chatta, och såklart det bästa, lyssna på när pappa snarkar! I should get a life...
Detta kommer va ett fett onödigt inlägg men skiter i det och fördriver tiden lite!
Imorgon ska nog jag,mami och papi kolla på soffa. Jag och mami vill ha en men papi är inte lika på... Men han har nog ändå insett att jag och mami alltid får som vi vill ;)
Vill säga grattis till snyggingen som fyller år idag med! Grattis till dig cuty!
Blir även en bild från teneriffa. Miss all of you :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious