Sexy skinny?

  2012-01-09 / 21:15:56 / Allmänt /
Tidigare idag så fick jag min dagliga dos av top model la ja märke till hur smal fatima är. Och hon är såklart för smal! Men hon är väldigt vackert smal. Själv så skulle ja häldre ha aneroxia än lida av fetma! Dels att hon blir så grymt bra på bild! Asså love her! Om jag fick vara modell för en dag och byta till någon annans liv så skulle ja välja henens. Och få ha den undebart smala kroppen. eller så skulle jag välja Tyra Banks.
Men vad tycker ni andra? Är fatima sexigt smal eller är det äckligt?
Fan va snygg hon är Fatima! Helt enkelt snyggt smal!
Too skinny. Right??


-

Hellre anorexia än fetma? vet du hur kasst en människa med ätstörningar mår? Du borde börja tänka lite. Visst, fetma är dåligt, men anorexia är precis lika dåligt.

2012-01-09 @ 21:48:24
Anonym

Asså Jag vill ju inte ha något av dom. Det trodde jag var självklart. Men om jag fick välja att väga 200 kilo eller vara skit smal skulle jag vart och vara smal! Det är så jag tycker. Men såklart finns det personer som skulle valt att vara feta med.

Det jag menar e inte att jag säger att jag vill vara för smal. Jag vill vara normal. Menar bara om jag var tvungen att välja. Sorry om du missförstod (:

2012-01-09 @ 21:58:03
URL: http://flexibility.blogg.se/
Ida Andersson

Angelica! En fetma kan du komma ur! Det kan du inte om du har aneroxia! Jag har haft aneroxia sen 5:an o mår piss jag kan inte komma ur de! Helt omöjligt, men sen så kan man ju gå upp i vikt men det är så sällan man gör, det sitter inte i kroppen utan hjärnan!

Hoppas vi ses på lördag om jag blir soppas frisk, har hostat sönder lungsäcken o halsfluss, puss o kram negerbanan!<3

2012-01-12 @ 06:37:26
Anonym

Oj ida :/ visste jag inte!

Dock tror jag att man kan komma ur den för jag vet folk som har gjort det. Det lämnar ju dock vissa saker efter sig som man kan ha problem med, men det gör ju också fettma.

Vi får se om vi ses på lördag eftersom jag inte får umgås med sjuklingar :3 men ska förhoppningsvis komma ändå!!!puss <3

2012-01-12 @ 12:33:36
URL: http://flexibility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious