Nyårslöften?

  2012-01-09 / 15:57:54 / Allmänt /
Hello!
Funderar på att ta upp bloggen igen. Känner att nu börjar mitt liv komma igång så kan va lite kul oh dela med världen vad som händer ;D Kanske bli ett nyårslöfte i efterskott? hmmm...
Idag e det bara den 9onde dagen på året ändå så har sjukt mycket saker hänt! Har förlorat kompisar, fått tillbaka kompisar. Och kanske det största av allt. Ja opererade bort mina halsmandlar i onsdags. Thats right! ;)
Dom ringde oss på tisdags morgon och frågade oss om ja kunde vara kl 10 på sjukan! För mig kom det som en chock.. hann lixom inte förbereda mig mentalt... Men det gick bra ändå (: Första dagen som ja va utanför dörren idag! Underbart. Snyggingen Linda kom till mig kl 8 i morses. Så ja öppna dörren. Och gick oh la mig igen och hon jämte mig! myyyys! Sen var det stan och vem träffar man där om inte en liten del av sin undebara klass och bäst av allt träffa ja Felix som ja inte träffat på några månader! Yay :D
Men nu blire tv och tycka synd om mig själv! Kl e snart fyra och då blire mer tabletter i magen! Pussi :*
Bild sen nyår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious