My nails!

  2012-01-12 / 00:50:15 / Allmänt /
Nu ska ni få dom efterlängtade bilderna på mina naglar! Har dratt med detta hela dagen så ni hade något smarrigt att vänta på, men nu kommer dom! Är inte helt nöjd med dom. Som sagt hade en gråglittrig botten och sen tog jag tre olika nyanser rosa och gjorde som krumelurer över naglarna förutom på vänter ringfinger ;)
Jag skippar skolan hela dagen idag för jag mår dålig och så.. men jag ändå träffa en efterlängtad kompis imorgon runt 4! Great! Hoppas han går med på en bild skulle väll va azum!! Nu ska jag i alla fall sova eftersom alla andra gör det.. tråkiga som dom är! Have a great night babys! Pussi! :*
Igga alla nakenbilder på mig...det är sen jag va liten och jag gillade och va naken!!! o:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious