It's hurts. Fuck this hurt!

  2012-01-10 / 11:49:38 / Allmänt /
Va nog uppe lite väl sent igår känner jag! Fan va trött jag är :(
Har ni någon gång vaknat upp och helt plötsligt och man har ont? Trodde väll det... Jag har ont i min röv. Ja det låter väldigt fel! Och för att ingen ska misstolka så är det inte riktigt röven utan typ, ryggröven? Alltså typ där ruggen slutar och skinkan börjar. Vet inte hur jag har lyckats med detta i sömnen!
Aja... Får se hur det blir idag. Har precis duschat och ska klämma i mig en isglass för att lindra smärtan i halsen! Senare idag blire att kolla på årets första träning, för ju inte vara med. Buhu!!
Hade en rolig tanke igår när ja skulle somna och tänkte" detta måste jag skriva imorgonbitti" Men tro fan jag har glömt bort det! Typsikt mig! Pussi :*
Vigare nu! Tihi :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious