Har ni sett elsas mode?

  2012-01-11 / 14:04:25 / Allmänt /
I'm feeling good!!!!
Typ...Har kollat på 3 avsnitt av Elsas mode! Love it! Har ni läst böckerna? Jag satt helt fast i dom när jag vara nere i Teneriffa. Läste slut den andra boken på typ 3 dagar! Den 3dje boken har ju kommit ut nu så ska bara köpa den och läsa ihjäl mig :D
Nu ska jag typ fixa mig, sen blire ut med hunden, och sedan drar jag till en kompis! Ska bli skönt och få komma ut lite igen! Imorgon får jag äntiligen gå till skolan imorgon men vi får se om jag går dit.. beror på hur jag mår ^^
Sedan jag opererat mig har jag blivit mkt smalare! Allt jag gör är att dricka...Kanske min nya diet? Jag går ju aldrig hungig kan jag säga och det är ju huvudsaken ju? Låter sjukt får se hur länge jag klarar det jag som är ett stort skräpmat fan!!
Märks att jag blivit smalare i mitt ansikte, armarna, magen, både att höftena syns mer och att revbena syns mer när jag sträcker på mig! Happy face!
Och kom inte med kommentarer typ att jag är dum i huvet nu och sånt.. jag är glad låt mig vara det och håll era kommentarer för er själva! Pussi :*
Detta är nu...
detta är i sommras typ... lite putmage nästan!!!


loveu

så perfekt... så vacker... så... orättvist :'/

2012-01-11 @ 18:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious