Godmorgon,godmorgon hör fåglarna sjunga glatt!

  2012-01-11 / 10:21:20 / Allmänt /
Godmorgon alla skoltrötta ungar och lata pensionärer!
Jag vakna typ för....12 min sen.. Och detta får ni ingen bild på ;) Sitter här ensam och försöker trycka i min blåbärssoppa och en lite yoghurt...Går inte bra... Men det gör mycket mindre ont idag än det gjort dom andra dagarna.
Men igår trodde jag att allt var förstört. Dom hade sagt att om jag spottar lite blod så måste jag åka in till akuten...Och gissa vad jag gjorde efter jag hade borstat tänderna...Jo spotta blod!! Jag typ stod där och sitta på det i 10 min innan jag ropa på mamma! Men som tur va va det lugnt nu eftersom det sluta ganska snabbt och det fortsatte inte! YAY!
Hoppas ni får en bra dag! Jag ska kolla på Doctors nu.. så jääääävla bra! Och dels... kolla in han snyggingen där.. MHM! grr!!!
Kolla hur snygg han är! (han som står längst fram) och hon tjejen är så söt :')



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious