Chai latte in my heart!

  2012-01-12 / 12:39:30 / Allmänt /
Något som jag älskar och är smått beroende av är te! Och speciellt chai latte! Det är verkligen det bästa som finns att vakna upp med en kopp Chai och bara chilla en stund. Det är värt att köpa en burk så man kan göra hemma! Jag fick det i julklapp, och öven en mjölkskummare! Har även köpt till latte mjölk och det smakar så jävla gött! Nästan som när man köper!
Men som sagt, det är värt att köpa en sån här burk!! Den kostar ca 80 kr på Espresso house. Det är ungefär vad du får betala för två Chai om du köper!! Och jag kan lova att jag har druckit många mer än två st från den där burken! Så det är värt att spendera lite pengar på! Dels att det går supersnappt att göra hemma!!
Detta är burken, den e rosa. Min favorit färg!!!
Och även mina skor som jag fick i julklapp! Dom är från scorett, kostar typ... 700-800kr. Spring news!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious