Tröttheten segrar!

  2011-03-07 / 12:55:48 / Allmänt /
Godmorgon folket!!
Jag skriver ju aldrig här, utan gör video inlägg istället. det av att ja tycker det ser så förjäävligt ut när ja skriver, oh att det blir nästan svårtläsligt. ska prata med min kära vän om detta så det blir fixat!
Idag så försov jag mig! vad annars! Att snoza e nog det farligaste som finns! vakna som vanligt kl 6, sen råka ja somna om oh vakna 7, då sa mamma att ja inte skulle hinna till bussen, så det va lika bra att glömma skolan! men det gör inte så mkt eftersom i bara går till 12:45! soooft!
Så idag vakna ja runt 12! det behövdes, imorgon e det studiedag så e ledig, ska soa skiten ut mig. oh förhoppningsvis hitta någon som man kan spendera lite tid me :D
Istället för skola blir det plugg! skit kul! or not...
hoppas att alla får en skön dag i det vackra vädret!
Pussi :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious