bara sura miner!

  2011-03-09 / 16:47:28 / Allmänt /
Hej sverige!
Detta jävla fukking rosa balle sverige som det bara snöar oh e kallt i! ( galet arg!!! )
Min dag har varit... dållig... om jag får säga det själv! Skolan va seg.. ( vad annars? ) sen blir det ju inte bättre av att man sitter på svenskan oh det börjar SNÖA!
Underbart!
Såklart ska ja inte heller va med på träningen för ja ska opereras nästa veka oh då måste ja va frisk! ( e förkyld D: ) så ja fick gå 2.5 km för att komma hem... i snöoväder!!!
Som inte detta va nog... när ja kommer in oh vart ute med hundarna så ser ja att inte tv:en funkar!! så det blir en myyysig kväll med filmtittande! SKIT KUL!
Men som plåster på såret så kommer mamma hem med en fet kebabrulle sen! LÄNGE LEVE MAMMA! OH LÄNGE DÖÖÖÖ SNÖN!'
Pussi :D



Längesen ja la upp en bild så nu kommer en på min lilla älskling.. asså min piercing :D <3


Seeebbbbeeeee (L)

inte alls lite fjortis ne där ;o

2011-03-15 @ 12:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious