5 dagar kvar!

  2011-03-11 / 16:59:33 / Allmänt /
Tjoho!
Nedräkning nu då till operationen! nästan nervös...!
kommer bli sjukt soft för att ja får bli ledig fredagen efter operationen med! WOHO! bäst av allt, det e spanska prov då med så ja slipper det :D tills måndagen D:
nog om det... kom just på en sak... jag stör mig på när folk tuggar, men stör mig på andra saker med, tex, när folk sväljer eller gör ljud hela tiden.. japp...såklart kom ja inte på detta helt random, utan detta e va min mamma gör 24/7, sen undrar hon va det e som ja e sur för!
Får seriöst kvällningar när folk äter eller dricker, OH DET HÖRS! kommer snart spy känner ja D:
Hoppas ni andra har det bättre än jag!
Ha en grymt FREEEDAG(SMYYYYS)
Pussi:*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious