Stress!

  2011-01-24 / 22:37:13 / Allmänt /
har inte hunnit och göra någon video idag. kom hem kl 7 från street dance:n.. hoppade över gymnastiken tack vare mitt j*vla lår!!!så ska vila så ja kan va med på cheerleadingen på onsdag. i alla fall. så gjorde ja en svenska uppgift vilket tog typ någon timma (a) så går det när man har tv oh dator som man håller på med samtidigt! men ett litet inlägg blire i alla fall!
hoppas alla haft en underbar dag! sov gott oh vakna tort :D
Dagens dumma kommentar...
Hanna sitter oh läser en engelsk bok, ovanligt nog fattar ja ingenting..
jag: har dom sex!!!?
hanna: angelica... dom är på en bal.
jag: men man kan ju ha sex ändå!
hanna: tror inte att dom hade det på 1800-talet
jag: nee... då va man ju tvungen att va gift oh ha barn först!
Jag e smart jag!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious