e alla döda???

  2011-01-29 / 10:02:10 / Allmänt /
Godmorgon!!!
Känns som ja e den ända som e uppe :( hoppas att snart allt trevligt folk kommer in på msn,fb,skype. oh allt sånt :D
Sitter just nu oh kollar på MTV med min gulliga hund i knät! hon e så söööt när hon e lugn oh sover ( annars har hon adhd oh e ful ;) )så ska mysa med henne med lite te... te får mig alltid sugen på en chi latte... ända ja dricker typ, hatar kaffe! någon mer som gör det?
lite random bara.. ja tycker inte om agnes carlsson... hon heter så i efternamn va?? asså hon sångerskan.. fråga mig inte varför, oh ni kan säga hur dum i huvet ja e, men ja gör det inte! BLÄ!
Hoppas alla får en underbar dag! själv ska ja sitta hemma oh feta mig med godis oh dricka! Pussi :*
bild sen sommras.. ääälskar mitt prinsess täcke :'D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious