Myspys kväll!

  2011-12-04 / 12:36:47 / Allmänt /
Blev som ja trodde igår! Bea sov här^^MYYYS! Först gick vi runt på stan oh köpte julklappar till lagkvällen. Sen så köpte hon en röd stickad kofta oh ja 3 trosor. Lyckad dag på stan! Sen när vi kom hem så käka vi lite pizza som vi hade förtjänat efter all motion, och efter allt så kom vi på hur jävla gött det skulle va ih bada så vi två klämde ner oss i mitt lilla badkar oh satt där oh snacka lite skit/girltalk! Sen va det dax för det gammla vanliga.. SKRÄCKFILM! Vi kollade först på scream 4 som lite uppvärmning, dock satt vi inte oh skrek någon gång som vi brukar.. hmm... not scary... Sedan ladda vi ner paranormal activity 3, och ja... jag hitta den.. saken va bara att den inte funka för det va på något pogram ja inte hade.. suck.. Vi satt ett bra tag och fundera på va vi skulle se.. v käka lite godis.. drack lite dricka.. derv lite med folk... och kom fram till att det fick bli the crazies. Ja tyckte att den sög så mkt plus att ja va sjukt trött så ja va sur oh irriterad på allt! så det va bara att stänga ner efter 3 fjärdedelar!
Nu har bea dratt! buhu :( men det va en totalmys dag :D
Nu ska ja fixa mina naglar och sen dra till min broder oh fika med familjen ! Yaaaay ;)
Saknar mina gammla fina naglar :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious