Livet är lika fint som min rosa iPhone ( just nu i alla fall )

  2011-12-04 / 20:33:15 / Allmänt /
kl är snart halv nio... själv har ja insett att ja ska gå upp kl7 imorgon... börjar kl 09:10 och går till 16:45. UNDERBART!
Sak samma... Malin ( min brors fru ) fyllde år idag så därför åkte vi dit. Hon fick ett presentkort av oss på aroma spa vilket hon blev jötte glad över ^^ Annars hade hon fått en onepiece av min kära bror, måste erkänna att hon så lite gullig ut i den ;)
Nu ligger ja här i sängen nyduschad oh bara är.. chillar oh känns som det inte finns några problem i världen ( förutom att ja måste smörja in mig känner jag )
Har alltid viljat kolla på värsta pojkvänsakademin så ska ta tag i det oh kolla på tv3 play nu! Hoppas ni alla där ute har en riktigt mysig 2:a advent!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious