Va? Du sa 10!!!

  2011-08-16 / 22:57:10 / Allmänt /
Hemma! Yes yes! Har insett att jag börjar skolan på torsdag! Hjälp!! Aja... en dag kvar på lovet!
Hmm... Dagen.... Kom nyss hem från att träffat Coffe.. Myyyss! På vägen hem fick ja såklart vänta på södra på sjöbo bussen! Först kom en kille oh fråga om cigg! Sen kom en oh fråga efter tändare! Populär man känner sig (a) Han va skit trevligt, glömsk som ja e så har jag glömt av hans namn men tror han va från Indien i alla fall! Väldigt trevligt oh stå oh snacka med (:
Sen blev det tjaffs med mamma ofc.. Hon sa att ja skulle va hemma 9 oh ja ba: Va!? Du sa 10!! hon ba : nee jag sa 9.. oh bla bla bla... sluta med att ja säger: Jag är hemma nu i alla fall sluta klaga!! Oh där va den diskutionen slut! Men du ska hon hålla på att fråga om Coffe, va vi gjort oh retas.. jobbig som hon är! bläää!
Hemma som sagt oh har tryckt ner mig en macka oh lite te! Kom på att jag glömt ta min medecin så får ta blåbärssoppa oh medecin nu!
Pussi :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious