Tv och tysk Pepsi light! (y)

  2011-08-14 / 12:34:07 / Allmänt /
Tjosan! Sitter vid tven oh kollar simpsons! Till sällskap har jag en tyst Pepsi light som gästerna va snälla oh lämna kvar åt oss! Tihi (a)

Gårdagen med Nicolas va så underbar som jag hade hoppats! Helt underbar dag med mkt skratt! Har saknat den pojken jävligt mkt.. Ni som undrar vem det är så e det min första kärlek (a) kommer nog aldrig bli tsm med honom igen så va inte oroliga boys ;)

Resten av gårdagen spenderade jag på att tjata om att vi ska köpa en Chihuahua! Jag vill ha en söt liten voffsing! :D Mamma sa att jag får köpa en själv :( Så ska fan leta jobb fort som fan för jag vill ha en lite söting! :D

Idag.. vet jag ej! Får se va som händer ^^ Hoppas på något kul.. eller så får jag sitta hemma! sak samma :D
Pussi :*



Någon gammal bild på ett cheer leeande! SMILE BITCH :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious