Träningsvärk! :(

  2011-08-18 / 14:19:34 / Allmänt /
Hemma efter den första skoldagen! Vilken hemsk dag! Har den värsta träningsvärken som finns! Kan knappt gå riktigt oh mina ben viker sig ibland o; Verkligen hemskt oh snart ska ja dra iväg på träning igen!! Men det ska bli kul :D
Dagen på Bäckäng har vart rolig annars! Tror att det kommer bli en jättebra oh skön grupp asså! Ska bli kul oh få lära känna alla bätte (: Blir nästan lite taggad! ;D Oh det bästa e att vi har typ sovmorgon varje dag! så jävla gött! I imorgon börjar jag 11:10 tror jag! Väldigt gött måste jag säga!
Imorgon kommer det mest hemska att man ska hitta överallt! Jag kommer tappa bort mig oh typ dö... aja... Önska mig lycka till!
Pussi :*

'

Dagens outfit!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious