Stackars lilla mig...

  2011-08-09 / 12:39:26 / Allmänt /
Vaknade med huvudvärk så det skreck om det! mamma ringde sjukan oh dom sa att ja skulle äta något så skulle dom ringa i eftermiddag!
Saken är att jag e inte hungrig så vf ska jag äta då :s om min kropp behöver energi så säger den la till genom att jag blir hungrig, men ja e inte hungris :s
Allt jag har fått höra den senaste veckan är att jag ska äta! Inte kontigt att jag inte blir hungrig när jag bara sitter på röven.. kommer bli bättre till skolan!
Aja.. hoppas mamma kommer hem med en god macka! annars lär hon inte få mig oh äta något x)

Pussi:*


© sarastille

Hej! :) Anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) Ha en bra tisdag! kramis

2011-08-09 @ 13:12:29
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious