Soooool :D

  2011-08-12 / 12:02:17 / Allmänt /
Det är sol ute idag :D Woho :D
Inte för att jag pallar sitta ute oh värma mig i den.. lär dö av värme x)
Känner mig ovanligt frisk idag faktiskt, irriterar mig bara att jag har ont i halsen, men men... man får la stå ut!
har inga planer för dagen, boring... hoppas att något poppar upp snart! roligare att göra något än att sitta hemma oh tycka synd om mig själv..

Fick en underbar fruskost! :D Riktiga ägg!!! Inte några äckliga man köper i butik där dom klämt in 100 höns på en kvadratmeters yta oh kallar det frigående -.- Utan från riktigt frigående och uppväxta med kärlek (: hur gott som helst!! hade lite svårt att äta för ja har så ont i halsen.. så min mat består mest av blåbärssoppa, yoghurt och vatten.. men men går bra ändå :D

Nu ska ja sitta oh ha tråkigt :D Pussi :*



Jag oh linda för typ 2 veckor sen ^^


Linda M

yeaha, snyggaste brudarna ever ;)

2011-08-21 @ 01:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious