SJUK!

  2011-08-11 / 13:52:54 / Allmänt /
Tjosan! hr inte skrivit på någon dag för jag har typ vart döds sjuk.. va på läkarstationen igår oh fick göra:
  • Fingerblod prov
  • Syremätning i blodet
  • Svaljprov
  • Vanligt blodprov
  • Urinprov
  • Svalj odling
Suck... så att sitta där med 39 graders feber, oh vänta, springa upp oh prata med läkaren springa ner oh ta mer prover va inte kul!
Sen va vi inna idag igen oh tog ett till blodprov -.-
Har i alla fall fått penselin i flytande formför tabletterna va slut :s dom sa att den skulle smaka körsbär, det gör den.. men inte eftersmaken! Det e fan obeskrivligt hur äcklig den e :s

Mamma har typ fått lägga en blöt handduk några gånger i timman i natt för att ja skulle kylas ner! stackars henne! Men det finns ingen bättre medecin än sin mamma!!!
Nu hade jag 36.6, så ligger på underfeber! men jag mår ganska bra (: ÄNTLIGEN :D
Hoppas ni haft det bättre än mig! Tro mig, ni har haft det för jag har haft tanken ett antal gånger om ja skulle dö x) Aja.. Pussi :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious