Ny header coming up!

  2011-08-18 / 21:42:24 / Allmänt /
Blev ingen träning idag eftersom bea skulle till läkaren, kan/vill inte göra något utan henne eftersom jag e så van att vara bas med henne så skulle bara bli knas om ja va med någon annan... dels gör min kropp så ont att jag knappt kan gå som sagt xD
I alla fall... ny header.. den beksriver mig ganska mkt.. I mitt huvud så blir jag bara sur på mig själv oh saker jag säger, saker som jag kanske skrattar bort, eller skämtar bort sårar oftast... Medans allt jag säger e typ allt som en vanlig tjej skulle snacka om! Kanske e som en vanlig umgdoms tjej, va vet jag va alla andra tänker xD
Hoppas i alla fall att kroppen gör mindre ont imorgon!
Pussi :*



Den nya headern!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious