Klipp Klipp, Cut Cut!

  2011-08-15 / 11:18:30 / Allmänt /
Idag blir klippning och färgning på Salong Cri! Fixar alltid mitt hår där. och jag blir lika super duper nöjd varje gång :D
Ska vara där kl 2. Inte lång tid!! Jag funderar på att färga det typ rött... skulle va tufft! ska kolla in lite bilder på google oh se va jag kan tänka mig ;D

Just nu sitter jag med ett glas yoghurt framför tv! Blir lite sur på att pappas stol står i vägen så jag ser typ halva texten på tven... kollar såklart på 6an ;)

Fick höra fött att jag lät lite wb Kissie.. hoppas inte jag gör det längre o; fast det va mest i mina videoinlägg.. ska fixa sånna med :D jag lovar ;)
Pussi:*


Min hund låg såhär hela natten, hade inte hjärta att flytta på henne.. Så hon fick ligga så hela natten och jag fick sova utan kuddar! Jag är ju för snäll (a)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious