Herregud! Jag är rödhårig!

  2011-08-16 / 11:04:06 / Allmänt /
Goooooodmooorgon! Vaknade idag, gick in i badrummet oh kolla mig i speglen oh fick fram orden: Herregud! Jag är rödhårig! Har inte vant mig med färgen än! Men jag älskar den ändå :D
Fick reda på igår att vi har fått en liten hyresgäst! En liten kisse misse har bosatt sig i vårat förråd! Huuuuur sööööt som helst! Mamma tror hon har ungar, men njaa... don't think soo...
Så jag döpte den igår oh den fick namnet Kissie! Jag ville att den skulle heta Pussy men det fick den ine för mamma :(
Så jag va ute i morses oh gav den liten köttbit oh leverpastej! Mamma skulle bli galen om hon visste det! Men den e så mager oh va vrålhungrig så jag va tvugen! Lider tillräckligt av att den måste sova ute :(
Ska ta en bild senare så ni får se hur grymt söt den e!
Pussi :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious