HEMMA! :D

  2011-08-08 / 19:16:28 / Allmänt /
Tjabba Tjena Hallå!
Hemma nu efter en tur i stan! träffade massa folk, bea, oscar, amanda, carro, ricky.. ganska kul måste ja säga (:
Dock mår ja verkligen piss, började med när ja åkte bussen i morses så börja ja känna att ja va tvugen att spy, helt plötsligt blev det suddigt oh ja hörde konstigt, världen försvann typ, funderade på om ja skulle be någon om hjälp.. men jag tänkte att jag klarar mig själv!
Jag va nog avsvimmad 5 sec bara sen blev det bättre oh ja mådde toppen :D När ja kom till knalle oh träffa bea oh oscar så gick vi in oh köpte en happy meal, et bra tag sen man åt en sån goding ;)

Nu e det sådär, har ont i huvet oh där ja har opererat mig.. mamma ska ringa till sjukan imorgon så vi får kolla upp det! hoppas det inte e något allvarligt!

That was my day ;D pussi!:*

dagens outfit!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious