Har du sett ett rött Kinderägg någon gång?

  2011-08-15 / 20:59:00 / Allmänt /
Home efter en lång dag ;D
Jag blev en liten rödtott! jätte snyggt om jag får sga det själv! Älskar det! Kommer inte byta hårfärg på ett tag! Love Love Love!!
Gick på stan efter frisörbesöket! Blev lite inköp hihi (a)
  • Genomskillnigt linne    Vila
  • Pälsväst med band ( fake päls )   Vila
  • Poncho   Gina
  • lackleggins   Gina
E sååå glad över det! Sa att jag inte skulle köpa något för ja kanske ska till Ullared imorgon, men jag kunde inte håll mig! va så snyggt :D
Efter att ha shoppat lite så träffa ja Stevo en stund, myys! Träffade tydligen med Pierre, men dum som ja e så tänkte jag inte på det så fick reda på det för 5 min sen att det va han! Hahhahaha, inget bra minne jag har ;)

Ska bjuda på på en bild hur håret blev!
Pussi :*


Älskar mitt skal :D <3


Linda M

Eyyy skit snyggt i håret ju! :D ser ut som värsta drömhåret.. :o <3

2011-08-21 @ 01:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious