ensam hemma!

  2011-08-13 / 10:26:03 / Allmänt /
Dagen... va fan ska jag göra idag... kommer inte på något... mamma oh pappa drog till stugan för 5 sec sen oh nu e ja ensam hemma! Dom förvänrae sig att jag ska kamma hundarna oh tagit bort alla kläder från golvet! Önska fan ja inte bodde hemma!
har sån blandning av lycka, sur, glad, förbannad, lycklig.. vet inte va ja ska göra, sjukt jobbigt o; Kanske borde förstå mitt egna liv innan jag släpper in någon i mitt... HAHA! Lätt oh säga kommer aldrig hända... Får sluta skriva innan jag får mer ideer!
Pussi:*



Linda M

tshirteeeennn!! den lever ännu! :o

2011-08-21 @ 01:18:20
Linda M

tshirteeeennn!! den lever ännu! :o

2011-08-21 @ 01:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious